سند اجاره ای برای زندانی جهت ازادی و مرخصی در کوتاه ترین زمان و کمترین قیمت

سند اجاره ای برای زندانی جهت ازادی و مرخصی در کوتاه ترین زمان و کمترین قیمت

معرفی شرایط اجاره سند و فیش حقوقی در سراسر کشور با بهترین قیمت و کوتاه ترین زمان جهت دادگاه/دادسرا/تعزیرات
سند اجاره ای برای زندانی جهت ازادی و مرخصی در کوتاه ترین زمان و کمترین قیمت

سند اجاره ای برای زندانی جهت ازادی و مرخصی در کوتاه ترین زمان و کمترین قیمت

معرفی شرایط اجاره سند و فیش حقوقی در سراسر کشور با بهترین قیمت و کوتاه ترین زمان جهت دادگاه/دادسرا/تعزیرات

وکالت

هو الوکیل 
"حسبنا الله و نعم الوکیل"
مشاوره حقوقی ، حق الوکاله اقساطی 

منظور از وکالت چیست؟

منظور از وکالت عقد قراردادی است که بین دو نفر انجام میشود. عقد وکالت باید به صورت کتبی انجام شود و یک نسخه از آن به همراه موکل و نسخه دیگر آن دست وکیل باشد. مراجع قضائی و اداری سند کتبی عادی را پذیرا نبوده و شما حتما باید قرارداد خود را به صورت رسمی در یک دفتر اسناد رسمی ثبت کنید.

وکالت در ماده 656 قانون مدنی قانون مدنی بدین صورت تعریف شده است.

وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام امری نائب خود می نماید.

به وکیل اختیار هرگونه نقل و انتقال ملک و اموال اعم از خرید و فروش ملک و زمین به هر مبلغ دلخواه و هر شخص دلخواه، حتی اگر آن شخص خودش باشد را میدهد.

در صورت فوت، یا بروز دیوانگی و سفاهت در هریک از طرفین عقد، وکالت به صورت خود به خو د از بین میرود و به اصطلاح فسخ میشود. به همین دلیل بهتر است فقط جهت انجام امور اداری از وکالت نامه و وکیل استفاده کنید. و اگر ملک، زمین یا خودرویی را به صورت وکالتی خریداری میکنید، در اسرع وقت و هرچه زودتر وکالت آن را به سند قطعی تبدیل کنید.

سپردن پرونده به وکلای کم تجربه و نابلد و کمک نگرفتن از وکیل به علت این تفکر که حق الوکاله بالاست منجر به خسارت های جبران ناپذیر مالی و محکومیت های  نامتناسب افراد میشود


نحوه وکالت در زندان بدین صورت است:

آشنایان و دوستان زندانی ابتدا به دفتر وکالت مراجعه و درخواست خود را مطرح میکنند و پس از توافق بین دو طرف وکیل با مراجعه به زندان و ملاقات زندانی وکالت مربوطه را اخذ می نماید.


وکیل دادگستری

وکالت در دادگاهها و دادسرا ها توسط وکیل دادگستری انجام می شود. وکیل دادگستری در کلیه مراحل رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری می تواند حضور داشته باشد. و هر شخص می تواند با مراجعه به وکیل دادگستری در هر یک از مراحل دادسرا، دادگاه کیفری، دادگاه حقوقی، دادگاه خانواده، اجرای احکام حقوقی، اجرای احکام کیفری، دادگاه تجدید نظر استان و دیوان عالی کشور، به وکیل دادگستری وکالت اعطا نماید.


وکیل پایه یک دادگستری

نوعی از نماینده حقوقی است که به موجب اخذ پرونده وکالت از کانون وکلای دادگستری، صلاحیت حضور در مراجع قضایی و دفاع از موکل خود براساس موازین قانونی را دارد.


چرا در دعاوی حقوقی به وکیل نیاز داریم؟

پرونده های حقوقی اغلب ماهیت پیچیده ای دارند و همه چیز آن گونه که در ظاهر ساده به نظر می رسد نیست. یک پرونده حقوقی ممکن است به دلیل انتخاب روش غلط برای رسیدن به نتیجه از سوی طرفین پرونده یا هر دلیل دیگری چندین سال زمان صرف شود.

با مشکلات عدیده دیگری رو به رو شوند و تازه اینجاست که افراد به فکر انتخاب وکیل می افتند. اما برخی از افراد با بروز کوچکترین مشکل حقوقی نیز به سراغ متخصص قانون یعنی وکیل می روند. از مزایای آن اعم از جلوگیری از اطاله دادرسی، پیگیری وکیل بجای موکل در مراجع قضایی و استفاده از راه حل های قانونی مناسب بهره مند میشوند.


هر زمان که معلوم شود هر یک از موارد : 

فوت، بروز دیوانگی و سفاهت در هنگام انعقاد وکالت وجود داشته، عقد وکالت نامه که از ابتدا باطل بوده و به اصطلاح برخلاف فسخ که اثر آن به آینده است بطلان اثر قهقرایی  را در پیش دارد.

طبق قانون مدنی کشور جمهوری اسلامی ایران وکالت نامه به عقدی گفته میشود که سبب این قرارداد یکی از طرفین قرارداد شخص دیگری را برای انجام امور خود وکیل میکند.

فردی که امور به او ملحق میشود وکیل نام دارد و کسی که به شخص دیگری وکالت میدهد موکل نامیده میشود.

دقت داشته باشید حتما باید وکالت نامه شما به صورت کتبی نوشته شده باشد و در دفتر خانه های رسمی به ثبت رسیده باشد در غیر این صورت وکالت شما فسخ شده و قانونی نیست.


انواع وکالت :

  • وکالت مطلق: دراین وکالت وکیل نیاز به اجازه از موکل ندارد. یعنی اینکه تمام امور را وکالت میکند.
  • وکالت مقید: در این نوع وکالت، مورد وکالت تعیین و معین شده است و وکیل باید همان مورد تعیین شده را عمل کند مثال : خرید خانه
  • وکالت قضایی: عبارت است از اینکه شخص در جهت امور دادگاهی خود شخص دیگری را به عنوان نماینده خود در دادگاه معرفی می نماید. این نوع وکالت محدود به امور قضایی است.
  • وکیل غیر قضایی: در این نوع وکالت شخص  به طور عادی یا رسمی در جهت انجام امورکاری یا اداری  خود به شخص دیگری وکالت میدهد.

نکته: وکیل نمیتواند اختیاری که خارج از حدود وکالت خود است،  انجام  دهد ." طبق ماده 663 قانون مدنی"

بنابر این برای جلوگیری از بروز مشکل و بررسی میزان اختیارات وکیل در وکالت نامه، میتوانید با ما در ارتباط باشید.


وکالت تام چیست؟

 وکالت تام یا وکالت مطلق زمانی است که شما در وکالت نامه، به وکیل خود اختیار انجام تمامی امور از جمله امور مالی ،ملکی و ...   را دادید ُ یعنی این که کسی برای تمام کار ها وکیل استخدام کند و این وکالت  شامل تمام امور  اداری و مالی  موکل میشود.

بنابراین اگر میخواهید وکیل فقط برخی از امور شما به طور مثال  فروش خانه را انجام دهد. این مسئله باید به طور دقیق باید در وکالت نامه حفظ شود و از ذکر کلمات و عبارات اضافی خودداری کنید. چرا که ممکن است طبق آن شما به وکیل اختیاراتی بیشتر از انچه میخواستید بدهید.


صدای وکیل پاسخ دهنده به  سوالات حقوقی شما و ارائه دهنده مشاوره 

09220562433


در طول بیش از 12 سال در حال انجام خدمات حقوقی به افراد و موسسات مختلف هستیم و با حس مسئولیت پذیری که داریم در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین عملکرد پرونده های حقوقی را به اتمام میرسانیم.



انواع وکیل حسب حوزه فعالیت ،وظایف،انتخاب موکل:

  • وکیل انتخابی
  • وکیل تسخیری
  • وکیل معاضدتی
  • وکیل اتفاقی
  • وکیل اشخاص حقوقی حقوق عمومی
  • وکیل اشخاص حقوقی حقوق خصوصی
  • وکیل در مطالعه پرونده

وکیل اختیاری :

در مورد وکیل اختیاری باید به این نکته اشاره کنیم که این نوع تعیین وکیل توسط موکلین از رایج ترین نوع انتخاب وکیل است.

که با تنظیم و انعقاد قرارداد وکالت از او میخواهد وکالت او را برای دفاع از حقوق حقه اش بر عهده بگیرد.


وکیل تسخیری :

در صورتی که دعوای مطروحه دعوای کیفری باشد . حضور وکیل در دادرسی و محاکمات ضروری است.

حال اگر به دلیل امتناع متهم از اخذ وکیل و یا نداشتن بضاعت مالی ویا هر دلیل دیگری از این کار امتناع شود .دادگاه به صورت رایگان از بین وکلای دادگستری وکیلی برای دفاع از متهم  قرار میدهد .


وکیل معاضدتی :

بر اساس قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران تمامی افراد باید در مراجع قضایی برای خود وکیل داشته باشند.

اما چنانچه به دلیل عدم استطاعت  مالی و یا هر دلیل دیگری قادر نباشند برای خود وکیل انتخاب کنند.دادگاه محترم بر اساس صلاحدید خود و با تشخیص کمیسیون کانون وکلا برای او به صورت رایگان وکیل در نظر گرفته می شود تا بتواند از حقوق خود در دادگاه دفاع نماید .

به وکیلی که با این روش انتخاب میشود وکیل معاضدتی می گویند.


وکیل اتفاقی :

گاهی پیش میاید که فرد اطلاعات کافی حقوقی دارد اما جزء وکلای دادگستری نیست و پروانه وکالت هم ندارد .

در چنین شرایطی فرد میتواند سه بار در سال وکالت بستگان نسبی ( کسانی که با آنها پیوند خونی دارد ) و بستگان سببی (کسانی که به واسطه  ازدواج با آنها نسبت پیدا کرده ) را بپذیرد و در دادگلاه حضور پیدا کرده و از موکل خود دفاع کند . 


وکیل اشخاص حقوقی حقوق عمومی :

وزارت خانه ها/موسسات دولتی و وابسته به دولت/شرکت های دولتی/نهاد های انقلاب اسلامی/بانکها و شهرداری ها/موسسات عمومی غیر دولتی در مواجهه با مشکلات قضایی  این حق را دارند که به وکیل دادگستری مراجعه نمایند تا مشکلات خود را حل و فصل نمایند.

علاوه بر این می توانند تحت شرایطی از کارمندان  رسمی خود به عنوان  نماینده حقوقی استفاده نمایند.

وکیل اشخاص حقوقی حقوق خصوصی :

اعطای نمایندگی حقوقی از سوی شرکتهای خصوصی جهت اقامه دعوی/دفاع/پیگیری پرونده در دادگاه ها و دادسرا ها پذیرفته نیست.

لذا شرکت ها باید از طریق اعطای وکالت به وکیل دادگستری نسبت به اقامه دعوی و پیگیری امورات خود در محاکم توسط وکیل دادگستری اقدام نمایند.


وکیل در مطالعه پرونده :

اشخاصی که توان مالی پرداخت حق الوکاله جهت اعطای وکالت در دفاع و پیگیری پرونده را ندارند و یا اشخاصی که صرفا قصد اطلاع حقوقی از روند دادرسی و بررسی پرونده را دارند می توانند با اعطای وکالت در مطالعه پرونده به وکیل دادگستری از مزایای این نوع وکالت بهره مند شوند.



موسسه حقوقی ضامن راد با بهره گیری از وکلای متخصص و با تجربه به صورت تیمی و کاملا تخصصی و استفاده از کارشناسان متخصص در تمام زمینه های قضایی و ثبتی توانسته است به موفقیت های زیادی دست یابد.


09220562433


وکیل معاضدتی

وکالت معاضدتی وکالتی است که از طرف کانون وکلای دادگستری یا مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه برای امور حقوقی با رعایت مقررات فصل دوم آیین نامه قانون وکالت مصوب ۱۳۱۶/۳/۱۹به وکلا ارجاع می شود.


تماس بگیرید 09220562433

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد