سند اجاره ای برای زندانی جهت ازادی و مرخصی در کوتاه ترین زمان و کمترین قیمت

سند اجاره ای برای زندانی جهت ازادی و مرخصی در کوتاه ترین زمان و کمترین قیمت

معرفی شرایط اجاره سند و فیش حقوقی در سراسر کشور با بهترین قیمت و کوتاه ترین زمان جهت دادگاه/دادسرا/تعزیرات
سند اجاره ای برای زندانی جهت ازادی و مرخصی در کوتاه ترین زمان و کمترین قیمت

سند اجاره ای برای زندانی جهت ازادی و مرخصی در کوتاه ترین زمان و کمترین قیمت

معرفی شرایط اجاره سند و فیش حقوقی در سراسر کشور با بهترین قیمت و کوتاه ترین زمان جهت دادگاه/دادسرا/تعزیرات

فیش حقوقی برای آزادی زندانی- کفالت

بسمه تعالی

موسسه حقوقی کارپردازان 

گروه کارپردازان از زمان عقد قرارداد اجاره سند و شروع کار

تا پایان تودیع وثیقه و ضمانت متهم و آزادی زندانی در کوتاه ترین زمان  ممکن

در خدمات خانواده های عزیز در سرتاسرکشور می باشد.


09220562433


حقوق و زندگی کفالت در امور کیفری:

شخصی که در مظان اتهام قرار میگیرد و توسط بازپرس یا دادستان و یا دادیار تفهیم اتهام میشود پس از تفهیم اتهام مقام قضایی مکلف است از او "تامین " بگیرد، یکی از قرار های تامین که در مورد متهم صادر میشود،(قرار تامین کفالت است) اشنایی  با قواعد و اصول آن هم برای متهم و هم شخصی که برای متهم کفالت میکند، لازم است و از طرفی برای جلوگیری از طولانی شدن جریان دادرسی مفید است. 


تعریف کفالت:

اصولا کفالت عقدی است که به موجب آن یک نفر در مقابل طرف دیگر حضور شخص ثالثی را تعهد مینماید، در اصطلاح حقوق به متعهد(کفیل) وبه شخص ثالثی که از او کفالت می شود(مکفول ) و به شخصی تعهد به نفع او صورت میگیرد تا شخص ثالث نزد او حضور پیدا کند،(مکفول له) گفته میشود. در امور کیفری بمنظور دسترسی به متهم و حضور به موقع او در موارد لازم و ضروری و جهت جلوگیری از فرار ویا پنهان شدن ویا تبانی با دیگران مقام قضایی اعم از بازپرس یا دادستان یا دادیار تکلیف قانونی دارند که پس از تفهیم اتهام از متهم قرار تامین اخذ کنند،یکی از این قرار های تامین کفالت میباشد.

پس از صدور قرار کفالت و تفهیم مفاد آن به متهم از دو حال خارج نیست؛ یا متهم شخصی را به عنوان کفیل معرفی می کند و مقام قضایی با تشخیص اینکه کفیل دارای ملائت و اعتبار مالی به اندازه مبلغ کفالت است،قرار قبول کفالت را صادر میکند و یا اینکه شخص معرفی شده،فاقد اعتبار مالی است و یا اصولاً متهم شخصی را به عنوان کفیل معرفی نمیکند که در این دو حالت اخیر،متهم به زندان فرستاده خواهد شد.


قرار کفالت در چه مواقعی صادر میشود؟

در مواقعی که فردی در مظان اتهام قرار میگیرد مقام قضاوی که حسب مورد ممکن است قاضئی دادگاه ، دادیار ،دادستان،یا بازپرس باشد ،مکلف است پس از تفهیم اتهام به منظور حضور به موقع متهم در تمام مراحل دادرسی یکی از قرارهای تامیین کیفری را صادر کند در ماده 734 قانون مدنی در تعریف عقد کفالت آمده است کفالت عقدی است که به موجب آن احد طرفین در مقابل طرف دیگر ، احضار شخص ثالثی را تعهد میکند.


قرارهای تامین برمبنای شدت و ضعف جرائم و مجازات ها شخصیت مرتکب و وضعیت جسمی و اجتماعی او ودلایل ارتکاب جرم و سابقه او صادر میشود،کفالت نیز یکی از این قرار های تامینی است که مقام قضایی برپایه این اصول صادر میگردد،وشاید بتوان گفت که یکی از این معمول و شناخته شده ترین نوع تامین نزد مردم و قضات پس از صدور قرار کفالت و تفهیم آن به متهم از دو حال خارج نیست یا متهم شخصی را بعنوان کفیل معرفی میکند و مقام قضایی با تشخیص اینکه کفیل دارای ملائت و اعتبار مالی به اندازه مبلغ کفالت است،قرار قبول"کفالت"راصادر میکند و یا اینکه شخص معرفی شده فاقد اعتبار مالی است و یا اصولا متهم شخصی را بعنوان کفیل معرفی نمیکند که دراین دوحالت اخیر متهم به زندان فرستاده خواهد شد.


چه اشخاصی میتوانند کفیل شوند؟

کفالت اشخاصی پذیرفته میشود که اعتبارشان به تشخیص مقام قضایی صادر کننده قرار برای پرداخت مبلغ کفالت محل تردید نباشد.


موسسه حقوقی کارپردازان با بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه قبول وکالت زندانی و بازداشتی اقدام به مشاوره حقوقی از طریق تلفن و ایمیل برای اقشار کم درآمد جامعه کرده است.

هم وطننان درصورت نیاز به مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید.

09220562433


مقامات قضایی با چه معیاری این مسئله راتشخیص میدهند؟

با کارت شناسایی و فیش حقوقی اشخاصی که کارمند و مستخدم ادارات دولتی و شرکت های خصوصی هستند و یا با پرونده کسب سند مالکیت اتومبیل یا خانه،کارت بازرگانی... بهرحال تشخیص موضوع باقاضی است حتی قاضی میتواند اعتبار کفیل را از طریق پاسگاه انتظامی و تحقیق از مطلعین بدست بیاورد.

احضار های غیر ضروری متهم در زمان آزادی در قید وثیقه:

برای جلوگیری از احضار های ناروا،قانون گذار احضار های غیر ضروری متهم را ممنوع کرده.

طبق ماده 922 قانون آیین دادرسی کیفری:

خواستن متهم از کفیل یا وثیقه گذار جز در موردی که حضور متهم برای تحقیقات دادرسی و یا اجرای حکم ضرورت دارد ،ممنوع است.در مقررات جدید مقنن برای جلوگیری از احضار های ناروا در تبصره همین ماده برای مرجع قضایی ضمانت اجرایی پیش بینی نموده است.


فیش حقوقی

عزیزانی که فیش حقوقی برای آزادی زندانی خود ندارند میتوانند با گروه ما تماس بگیرند و فیش حقوقی مد نظر خود را اجاره نمایند.

عزیزانی که در کرج و تهران هستید و به فیش حقوقی احتیاج دارید این کار را به ما بسپارید.

آزادی زندانی با فیش حقوقی یا ارائه فیش حقوقی معتبر ارزان ترین و ساده ترین روش دریافت ضمانت در دادگاه است . 


 اجاره فیش حقوقی  و ضامن کارمند جهت دادسرا و دادگاه- ضامن کارمند با فیش حقوقی و حکم کارگزینی ( کفیل ) جواز کسب و سند

اجاره فیش حقوقی جهت دادگاه قم-اراک-تفرش-اصفهان-شیراز-بندرعباس-لاهیجان-ساری-آمل-بابل-فیروزکوه-تهران-اسلامشهر-کرج-رباط کریم-شهریار-پرند-ساوه-فردیس-پردیس-کفیل جهت دادگاه-فیش حقوقی برای دادگاه-قیش حقوقی جهت ضمانت-فیش حقوقی برای دادگاه-دادسرا-کفالت جهت دادگاه-دادسرا-ضامن با فیش حقوقی-


اجاره فیش حقوقی جهت ضمانت در دادگاه-دادسرا موجودمیباشد:

برای دریافت مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید:


09220562433